Palvelumme
ACJ - Accessible Customer Journey
Maailman väestöstä 15% on jollain tavalla vammaisia - onko sinulla varaa jättää heidät palvelematta – aivan kirjaimellisesti oven ulkopuolelle?
Esteettömän palvelupolun hyödyt;
• Asiakaskunta laajenee
• Kassavirta kasvaa
• Asiakaskokemus paranee
• Asiakasuskollisuus nousee uudelle tasolle
Esteetön palvelupolku – valmennuskokonaisuutemme koostuu kolmesta moduulista;
1. Palvelupolun nykytila
• Asiakasyrityksen palvelupolun eri vaiheiden tunnistaminen
• Palvelupolun nykytilanteen läpikäynti ja analyysi
2. Henkilökunnan koulutus
• Henkilökunnan roolit ja tehtävät esteettömän asiakaspolun toteuttamisessa
• Toimintamallit ja -kulttuuri; asiakaskohtaaminen asiakaskokemuksen ytimessä
3. Esteettömyysviestinnän sparraus
• Esteettömyysviestinnän infopaketin rakentaminen käytettäväksi asiakkaan viestintäkanavissa
• Viestimme edelläkävijäyrityksistä myös omissa verkostoissamme
Tässä markkinassa on vielä edelläkävijän paikkoja tarjolla – haluatko sinä olla yksi heistä vai hiihtää muiden perässä samaa vanhaa latua?
DEB - Diverse Employer Brand
Jatkuvassa ja alati kiihtyvässä kilpailussa parhaista osaajista pärjäävät parhaiten ne organisaatiot, jotka hyödyntävät monimuotoisuutta työnantajakuvansa rakentamisessa
Monimuotoinen työyhteisö on tutkitusti kilpailuetu: Erilaisista taustoista tulevat henkilöt tuovat mukanaan uudenlaisia ideoita ja ajatuksia työyhteisöön – innovaatiokyky paranee
Asiakaskunta monimuotoistuu – organisaation ymmärrys heidän tarpeistaan ja kyky vastata niihin paranee
Monimuotoiset organisaatiot ovat veto- ja pitovoimaisempia työnantajia
DEB on valmennuskokonaisuus HR/EB-päättäjille:
Valmennuskokonaisuuden avulla opit:
Tunnistamaan monimuotoisuuden merkityksen osana työnantajakuvaa ja hyödyntämään sitä vaikuttavan EB:n rakentamisessa
Tuottamaan monimuotoista työnantajakuvaa tukevaa viestintää
Rakentamaan vastaanottavaa ja inklusiivista kulttuuria organisaatiossa ja työyhteisössä
DEB koostuu kolmesta moduulista:
1. Monimuotoisuudesta kilpailuetua
Monimuotoisuuden mahdollisuuksien ja merkityksien tunnistaminen osana työnantajamielikuvaa ja liiketoiminnan menestystä.
2. Ihmisyyttä syleilevä työyhteisö
Kuinka rakentaa työyhteisö, jossa erilaisuutta ei ainoastaan suvaita, vaan siihen kannustetaan? Tällaisessa työyhteisössä lähtökohtana on se, että jokaisen yksilön ominaisuudet tuovat siihen oman rikkautensa. Näin muodostuu ihmisyyttä syleilevä työyhteisö, jossa jokainen saa olla turvallisesti oma itsensä. Oikein toteutettuna kaikki tämä tuottaa myös liiketoimintahyötyä.
3. Monimuotoisuusviestinnän sparraus
Monimuotoisuutta ja vastaanottavuutta korostavan ulkoisen viestinnän sparraus erityisesti EB:n näkökulmasta; Do's and Dont's.
TäsmäRekry
Palvelu sisältää asiakkaan tarvekartoituksen sekä sopivien kandidaattien etsinnän ja esittelyn asiakkaalle.
Lisäksi toimeksiannon hintaan sisältyy sovittu määrä etätapaamista tai puhelinkonsultaatiota / kk työnantajan ja -tekijän kanssa, koeajan loppuun saakka.
Autamme myös mahdollisten palkkatukihakemusten tekemisessä.
Hinta: palkattavan työntekijän kahden kuukauden palkkaa vastaava summa.
Keynote-puheenvuorot
Asiantuntevat ja inspiroivat puheenvuoromme eivät jätä yleisöä kylmäksi, vaan antavat ajattelemisen aihetta ja uusia ideoita muun muassa monimotoisesta työelämästä ja kaikille sopivista palveluista.
Puheenvuoroja on tarjolla esimerkiksi seuraavista aiheista:
Monimuotoisuuden hyödyt liiketoiminnassa
Inklusiivisen toimintakulttuurin ja työyhteisön rakentaminen
Monimuotoinen rekrytointi